torek, 2. februar 2016

VEDNO AKTIVNI



Srečujem ljudi, takšne in drugačne. Ene navdihnem jaz, drugi navdihnejo mene, najbolj zanimivi pa so tisti, ki se navdiha ne zavedajo. Običajno dobim opazko kako neverjetno, da sem lahko tako aktiven. Od kje mi energija in inspiracija za nenehno ustvarjanje? Sem človek, torej imam realno gledano popolnoma enake sposobnosti, kot vsak pripadnik človeške vrste, ampak od kje torej občutek, da sem aktiven bolj, da sem aktiven vedno. Pa poglejmo.
Osebno sem naravnan k boljšemu svetu in je moje delovanje podrejeno zadovoljevanju mojega cilja. Vse kar počnem izhaja iz želje po izboljšanju okolja v katerem živimo in od tukaj raste videz moje aktivnosti, ampak ne želim pokazat kako aktiven sem sam temveč kako je človek, kot bitje nenehno aktivno, čeprav se tega mogoče niti ne zaveda. 
Pogled v neko drugo stanje, kjer sedim pred televizijo in gledam program, nadaljevanko, nanizanko za nanizanko, preden grem spat in zjutraj v službo, se že sliši, kot beden tok življenja, ampak kljub temu je aktiven. 
Ždenje pred televizorjem je aktivnost, s katero se je enkrat v preteklosti pridobivalo znanje, danes več ne. Skozi ekran prejemamo informacije, se pustimo programirat in manipulirat. Mogoče ne najboljše, po mojem predvsem nespametno, ampak še vedno smo aktivni. Aktivni v podpiranju tistih na drugi strani ekrana. Sicer smo v igro vključeni kot opazovalec in kupec, ampak nujno potrebni element, brez katerega ni šova. Ne vem zakaj bi nekdo želel odigrat svoje v vlogi opazovalca, ampak dejstvo je da ravno to gledalci počnejo s svojo aktivnostjo. 

Dober primer, da smo nenehno aktivni so tudi volitve. Udeležba precej klavrna, ampak aktivnost glasovanja je vedno 100%. 
Kako, če ne glasuješ? 
Tako, da vedno podpreš zmagovalno stran. 
Politično nezadovoljstvo je v obdobju, ki ga živimo, precej na vrhuncu. Nezadovoljstvo, ki je posledica prav tega, da se manjšina odloči in se volitev udeleži, večina pa jo pri tem podpre, ker ostane doma. Precej nazorno o tem, kakšna je aktivnost večine, da smo tam kjer smo. 


Na nenehno prisotnost aktivnosti ne morem vplivat, lahko pa jo usmerim.

Sam želim biti aktiven v smeri, ki me podpira, ki podpira moje želje in cilje. V času volitev izberem najbolj blago opcijo zase, vse da naredim korak k tisti pravi, ki jo bom 100% podpiral. Četudi moram oddati neveljavno glasovnico, to storim in vse le zato, da ne dam priložnosti napačni poti, da izkažem svojo voljo in podporo somišljenikom. 
Ne gledam televizije, raje živim v lastnem šovu in vsakič ko podvomim vase, se vprašam kakšne so moje želje? 
Si res želim porabit svoj čas za opazovanje? 
Sem res nesposoben prevzet odgovornost za svoje življenje? Preprosti odgovori me usmerijo v polno aktivnost svojega življenja. Večkrat me čakajo porazi, pa jih vzamem kot priložnost za zmago. Večkrat ostajam razočaran, ampak ali ne tudi vi?

Na tem svetu so ljudje, ki želijo, da smo številka. Dajejo vse, da ostajamo vodljivi in delujejo v smeri, da nam odvzamejo moč, ampak nikoli jim ne bo uspelo ustavit človeka v nas. Človeka, ki se prebuja, razvija, raste in krepi skozi aktivnost sledenja sebi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar