nedelja, 7. februar 2016

MINIMALIST


Človeško telo deluje na gorivo, ki se imenuje hrana. Zdrava prehrana se spreminja glede na trend, sam pa zagotovo trdim, da je najbolj primerna hrana za naše telo lokalnega izvora. Okolje v katerem živimo nas je obdarilo tudi s primerno hrano, da zagotovimo zdravo življenje.

Daljše obdobje se prehranjujem z vegetarijansko prehrano, moj koncept prehranjevanja pa ne temelji zgolj na zadovoljevanju telesnih potreb, ampak tudi duhovnih. Hranjenje mi predstavlja obred skozi katerega vnašam energijo za prihodnost. Prihodnjih nekaj ur, naslednji teden, mesec, za takrat, ko bo določen atom v mojem telesu pripravljen spoznat relativnostno teorijo.

Obožujem okušat obrok, ki ga vnašam v telo, zato se izogibam pretirani uporabi začimb. Ko hrano pripravljam sam, običajno ne uporabim soli. Zanima me struktura, zato uživam sestavine posamično. Med obrokom se hranim tudi duhovno, zato puščam polno koncentracijo jedi, ki jo uživam.
 
 

Ob praznem krožniku je obrok najbogatejši.

Prehranjujem se iz potrebe po hrani, zato puščam v trebuhu dovolj prostora. S polnim trebuhom imamo oteženo gibanje in razmišljanje, medtem ko smo polno zaposleni s prebavo. Meni je pomembno, da sem lahko aktiven. Ne da vedno sem, ampak da imam možnost biti, mi daje občutek polne svobode.

Svoboda, ki ni vezana na čas. Brezčasje v sodobnem svetu. Obožujem prebirat dneve s potjo Sonca čez nebo. Se zaposlit s poslušanjem ptic ali opazovanjem vetra v zibajočih se vejah. Iskanje bogastva v drobnih stvareh, ki vedno najdejo nekaj zame.

V zameno poklanjam svoje prijetne občutke, ki se sproščajo v enostavnost življenja. Uživam v stvareh, ki so na voljo vsem in dosegljive vsakomur, zato ne pozabite, da vam je sreča vedno v dosegu roke. Nikole ni pogojena z nedosegljivim, zanjo je potrebno le pobrskat na pravih mestih in kakor hitro vemo da se nahaja v naši bližini, znamo tudi seči za njo. Sezi in jo zgrabi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar