torek, 1. marec 2016

PREHLAJENA NADLOGA


Precej znana tema na mojem blogu v zadnjih dneh je razstrupljanje telesa in spomladansko čiščenje, ampak jaz imam drugo težavo. Počasi sicer preklapljam na spomladanski ritem življenja, a hitro se je prikradel nahodni stric. Sicer sem želel začeti s prilagajanjem prehrane in stopnjevanju aktivnosti na letni ritem, ampak očitno se moram prej pogovorit s svojim imunskim sistemom. Imunski sistem je najbolj zanimiv del človeškega telesa. Od njega je odvisen dnevni obstoj človeka še bolj pa me privlači dejstvo, da je neraziskan in še vedno popolna neznanka. Vse bolezni so posledica pomanjkljivosti imunskega sistema, pa če govorimo o prehladih ali pa težkih in neozdravljivih bolezni. Vedno je razlog, da se telo ni sposobno borit s spremembo, ki se odraža s simptomi. Sedaj se ubadam z blagim prehladom, res blagim. Kadar se srečava zares, me za dan položi v posteljo, nesposoben za premikanje in spanje se moram v dremežu prebit skozi tisti dan. Tokrat nič posebnega, s polnim nosom in kihajoč prebiram ure, ker koncentracija pa le ni na znanem nivoju. Moram priznati, tovrstnega prehlada pri sebi sploh ne poznam, zato tudi telo podpiram nekoliko drugače, kot običajno.

Telo je v petinsedemdesetih odstotkih sestavljeno iz vode. Večinski delež, ki pomeni tudi večinsko potrebo po pozornosti. V času zdravljenja se moj vnos vode v telo znatno poveča. Vsakič ko srečam kozarec naredim nekaj požirkov. Pitja vode se poslužujem zato, da telo čistim. Nenehno nadomeščam staro z novo vodo in tako sem v ciklu filtriranja telesa. Poznam ljudi, ki se prehlada lotijo s postom. Bolezen prebolevajo samo z vodo in čiščenjem telesa. Osebno lahko trdim, da so ti ljudje eni z najtrdnejšimi imunskimi sistemi kar jih poznam. Sam tovrstnega zdravljenja še nisem poizkusil, verjetno tudi zato ker nanj nisem pripravljen, ampak vsekakor zveni logično.

Za lajšanje simptomov si kuham čaj iz materine dušice, ki je ena mojih najljubših rastlin na travniku. Obožujem njen čaj in si ga večkrat privoščim, sedaj pa ga pijem še bolj intenzivno. Materina dušica je zel, ki jo začuda priznava celo medicina. Njeni blagodejni učinki so zame kot nalašč za zdravljenje oziroma lajšanje prehlada. Pozitivno vpliva na dihalne poti in lajšanje kašlja, meni najpomebnejša lastnost v prehlajenih dneh pa je, da sprošča, pomirja in krepi živce. Čaju dodam med in limono, ki krepita moj imunski sistem. Čaj pustim, da se nekoliko ohladi in s tem se ohranita med in C vitamin.
 
V mojem dnevnem jedilniku je obvezno jabolko. O uživanju jabolka je bilo povedano že toliko vse od mojih osnovnošolskih let in ni bil EGO prvi, ki je odganjal zdravnika stran. Jabolko omenjam, ker je odličen antioksidant in kaj bi mi lahko prišlo bolj prav v teh
dneh?         




Tako poteka moje zdravljenje tega kar me je srečalo, karkoli že to je. Pravijo da se prehlad zdravi sedem dni, če ne pa mine v enem tednu, ampak telo pa vendarle podpiramo z zdravim slogom in ne čakanjem, da se bo podprlo samo.  Naravnan sem v smer, da Zemlja počasi vstopa v pomlad in začela se bo polna aktivnost narave, zato pripravljam svoje telo na prihajajoče obdobje s kar se da veliko mero lahkotnosti za letno aktivnost. K imunskemu sistemu se zagotovo še kdaj vrnem, saj ga je najboljše krepit v zdravem telesu, a tokrat mi je najpomembnejše pregnat ta prehlad in postat spet polno aktiven.

Ni komentarjev:

Objavite komentar