četrtek, 10. marec 2016

KAVA



Diete poznamo kot pripomočke, ki s spremembo prehrane prinašajo željene rezultate, ampak pravzaprav smo nenehno podvrženi dieti. Dnevni vnos hrane je naša rutinska dieta in ker je nepopolna se pojavi potreba po spremembi. Sprememba je običajno mučna in zahteva popolno koncentracijo na kar smeš in kaj ne. Zahteva po nenehni pozornosti raste ravno iz tega, ker se nov način prehranjevanja tako drastično razlikuje od ustaljenega toka. Sam sem se z dieto na neprostovoljen način prvič srečal, ko sem začel odpravljati kandido v svojem telesu. O tej kvasovki vam več pove ČISTILKA, GOSPA DIREKTOR.


Prva potreba po samonadzoru pride do izraza pri vsakodnevnih stvareh, ki jih opravljamo rutinsko in morajo z opravljanjem diete odpast. Najpomembnejši dejavnik pri odpravljanju kandide je odstranitev vseh vrst sladkorjev iz prehrane.

Sam sem strasten pivec kave, ki sicer ni priporočljiva ob zdravljenju kandide, ni pa tudi strogo prepovedana in običajno dan začnem s kavo. Seveda h kavi sodi tudi sladkor, drugače je zame neprebavljiva in tako sem srečal prvo drastično omejitev že prvo jutro z dieto.


Kako lahko spijem prebavljivo kavo?


Prvo jutro sem skuhal kavo brez sladkorja in povem vam, daleč od užitka jutra s skodelico kave. Poskusil sem brez pitja kave, ampak naše telo je podvrženo odvisnosti na katero spominja rahel, ampak celodnevni glavobol. Megleno počutje, ki ga organsko ne prenesem in zato sem se odločil, da poiščem rešitev s katero si lahko zagotovim dnevno dozo kave.

Malo sem raziskoval in naletel na kar nekaj sladkornih nadomestkov, ampak moja odločitev je bila popolna eleminacija sladkorja, tako sem svojo jutranjo kavo rešil z zanimivima dodatkoma in malo drugačnim postopkom kuhanja. Običajno v našem okolju počakamo, da voda zavre in nato vanjo nasujemo kavo, kuhanja svoje kave se lotim tako, da dam vse sestavine v loček, ko vodo pristavim na štedilnik. Najprej nasujem kavo in premešam, nato dodam še cimet in nastrgan muškatni orešček.



Cimet prinaša kopico zdravilnih učinkov, meni pa pride prav njegova aroma, ki jo nosi s seboj. Cimet pospešuje prebavo in preprečuje vnetja, vsebuje pa tudi sestavine, ki redčijo kri in pospešujejo cirkulacijo. Bistveno niža raven sladkorja v krvi in je prvovrsten antiseptik, saj kar 99% virusov in bakterij ne preživi v njegovi navzočnosti.


Muškatni orešček je prav tako vse uporabna začimba, ki pospešuje prebavo in čisti kri. Njegovi pomembni učinki pri zdravljenju kandide pa so pri vplivu na človeško psiho, saj pomaga pri preutrujenosti in učinkuje proti melanholiji. Preganja zbitost in krepi sposobnost koncentracije.


Pripravljeno mešanico pustimo da zavre in počakamo, da se posede. Jutranja kava je pripravljena, brez sladkorja in tudi brez mleka, ki je prav tako neprimerno živilo za preganjanje kandide. Moram priznati, da sem se pitja kave lotil precej poln dvoma in tudi prvi požirek je ostal pol skepticizma, ampak takšna kava je naravnost genialnega okusa. Neuporaba sladkorja sploh ne pride do izraza in z veseljem sem jo predstavil vsem svojim sokafetkarjem. Bili so navdušeni, čeprav so si jo nekateri tudi dosladkali, ampak vsekakor v manjši količini kot običajno. Sčasoma se odvadiš na uporabo sladkorja in ti pitje kave brez njega postane rutinska navada, če že, pa začneš dosledno uporabljat žličko s katero dodaš minimalno sladkorja. Še več, sam sem začel pitje kave nadomeščat s pitjem ZELENEGA ČAJA, ki nudi podobne učinke, njegovo uživanje pa je vsekakor bolj primerno za človeško telo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar