četrtek, 24. maj 2018

VOLITVE 2018- LEVICA

Za nekoliko lažjo odoločitev, predvsem pa zato da nagovorim čim več državljanov do tega, da se volitev udeleži, sem se odločil, da povzamem politično dogajanje pred parlamentarnimi volitvami. Na svojem blogu bom namenil objavo vsaki politični opciji, ki je name naredila takšen ali drugačen vtis in to z enim samim razlogom, da vas nagovorim k temu, da se volitev udeležite.

Levica je relativno nova stranka, ampak parlametrana, ki je vstopila v parlament s prejšnjimi volitvami. Gre za manj izpostavljeno stranko na levi strani, ki se je pravzaprav edina spustila v direkten boj z desno stranjo. Po mojem mnenju se je sicer zadeve lotila napačno, s tem ko napada prvaka SDS s svojim predstavnikom preimenovanim v Janeza Janšo, ampak ni to ključna stvar zakaj sem tej stranki namenil objavo.

Po mojem mnenju bo Levica slej ali prej postala osrednji center moči na levi strani, čeprav jo čaka še nekaj dela, predvsem na lastni identiteti in predstavitvi le te. Vsekakor bo za to potrebno opustiti gverilske vložke, kot je opisam tisti zgoraj, ampak to šele stranko čaka v prihodnosti.


Dajmo se osredotočit na sedanjost in prihajajoče volitve, ter razlog zakaj sem Levici namenil objavo v tem nizu. Če me je impresionirala kampanija iz desne strani, potem moram dati svoj poklon Levici za terensko delo. V preteklosti smo bili vajeni dobre pokritosti terena iz desne strani. Ta sicer še vedno obstaja, ampak takšen premik v delu in aktivnosti, kot ga vidimo pri Levici, ga še ni bilo. Vsaj po mojem mnenju ne in to je tudi razlog da tej stranki napovedujem tako perspektivno prihodnost na levi strani. Politično aktivnost razvija tam kjer politika je, tam, čemu je namenjena in to je med ljudmi. Enostavno ne moraš razvijat stranke in pričakovat rezultata, če izgubljaš stik z ljudmi in to kaj se je pogrešalo na levi strani, je Levica razvila. Letos napovedujejo, da bodo podvojili število poslance, mislim da jim lahko uspe, predvsem na podlagi terenskega dela, ki so ga opravili v tem mandatu, spodaj pa prilagam povezavo do njihovega programa.

KLIK na program stranke Levica


Ni komentarjev:

Objavite komentar