četrtek, 3. maj 2018

DENISE DAME


Danes bom nadaljeval z analitiko, ki so jo spodbudili letošnji Žarometi. Zaznamoval jih je predvsem škandal ob podelitvi nagrade iz nove kategorije, ki je vezana na spletne medije in ustavil se bom pri glavni akterki Denise Dame.

                                                        Vir: Youtube-Denise Dame 

Denise Dame je prava slovenska Youtube senzacija o čemer govorijo številke. V dobre pol leta je objavila 33 videoposnetkov in z njimi pridobila nekaj več kot 17.000 sledilcev. Ti podatki pomenijo, da jo je z vsakim objavljenim posnetkom pričelo spremljati čez 500 novih spremljevalcev. Vsekakor impresivni podatki, predvsem ko govorimo o slovenskem prostoru. Za primerjavo o čem govorim naj navedem primerjavo z oddajo, ki se predvaja na televiziji in ima svoj kanal na Youtube. 
Oddaja Ta teden z Juretom Godlerjem, ki se tedensko vrti na televiziji ima na Youtubu objavljenih skoraj 450 videoposnetkov in nekaj manj kot 10.000 sledilcev, statistično torej nekaj več kot 20 novih spremljevalcev na posnetek.
Sedaj smo videli da Denise Dame ni mačji kašelj, nek nesrečni izpljunek na sceno, ampak so za njo konkretne številke, kakorkoli, v teh sestavkih se nimam namena toliko posvečati statistiki, ampak je moja želja bolj predstavit sprožilce.
Denise Dame je svoj izstrelek na sceno začela kar s prvim video posnetkom v katerem razkazuje svojo Gucci opremo, ob njej navaja cene in se osredotoča na napihovanje svoje vsebine skozi pozicijo omenjene znamke. Takšen posnetek lahko producira samo en odziv- neodobravanje. Zgražanje, zaničevanje, žaljivke in podobno. Čustveni sprožilci, ki so popolnoma logični, če ne pričakovani, za takšno vsebino. Okolje se sicer odziva negativno, ampak tako množično, da pravzaprav avtor dosega tisto kar želi in to je publiciteta. 
Včasih se mi zdi, da ima neka plavolasa kokoš več resnice v sebi, kot je dostavi Miha Šalehar ob torkih zvečer na Val202. Glede na to da nenehno izpostavlja svoj luksuz skozi mizernost, ki jo potrjujejo praktično vsi odzivi na njo, potem res postavlja ogledalo v družbo. Ogledalo iz odzivov, ki so pokazatelj premočnih sprožilcev, da bi lahko ignorirali. Preprosto se je potrebno odzvat, pa četudi v skrajno negativnem izhodišču. Glede vsega skupaj ima največ Denise Dame, ki tako ali drugače priliva bencin na ogenj in to uspešno.
Sedaj smo videli, da za publiciteto Denise Dame stojijo močni sprožilci, ki ustvarjajo ogromno publiciteto, ampak v negativnem smislu. Ne vem če se punca tega zaveda, ampak na neki točki bo potrebno javno podobo obrnit v pozitivno, ker edino takšna omogoča dolgoročno delovanje na trgu. V smer katero pluje Denise Dame se mi zdi to vedno težje oz. se mi zdi težko že v osnovi. Sam delujem v smeri da je dober ugled izredno težko doseči. Zanj je potrebno ogromno dokazovanja in časa, izgubiš pa ga lahko v trenutku. Skozi to analitiko pa se kaže, da gre tukaj za potrebo po inverzni izpeljavi, iz izredno negativnega stanja pridobit v trenutku dober ugled. Mislim da na tej točki ne vem točno v katero smer je potrebno kanalizirat promet, da je izhod pozitivna podoba in vsekakor se v tem smislu ne da garantirat kakršnegakoli rezultata. V spodnji rezultanti je izkupiček popolni polom, zgornja pa ostaja nedorečena. Mamljiv izziv, vsekakor vreden pozornosti, ampak brez garantiranih rezultatov in čisti poker, vsaj zame.

Kakorkoli, punca je pokazala, da je pametnejša od odzivov nanjo, vsekakor pa od komentarjev pod njenimi posnetki. Glede na slovensko sceno se ne bi čudil, če nas bo čez nekaj let zastopala na Evroviziji, ampak prej bo morala uspešno obrnit trend svoje podobe. Če ji uspe se bomo od nje lahko ogromno naučili predvsem o sprožilcih. 

Naslednjič nadaljujem z analitiko zmagovalca in ker se vsebina običajno navezuje tukaj prilagam obrazec, kjer mi lahko pustiš mail, da te obvestim o nadaljevanju.

Ni komentarjev:

Objavite komentar