petek, 4. maj 2018

KOMOTAR MINUTA

prejmi obvestilo ob naslednji objavi

Ne glede na to kdo je iz dogajanja po škandalu okoli Žarometa pridobil največ je edini zmagovalec Ciril Komotar in njegova Komotar Minuta. 
Sam nisem prevelik entuzijast okoli avtomobilov, vem da mi je všeč Volvo, ampak v zadnjem času sem o avtomobilih izvedel kar nekaj stvari in to me je naučil Ciril na svojem YouTube kanalu Komotar Minuta. Ne glede na vse, pa ta zapis ni namenjen mojemu poznavanju avtomobilov, ampak analitiki spletne scene v Sloveniji in zato prilagam preglednico v številkah.


Statistika potrjuje, da je Denise Dame resen igralec na sceni video izražanja v Sloveniji, kar sem povedal že v prejšnjem blogu. Zakaj ni zmagala v kategoriji?
Tovrstno izražanje preko spletnih kanalov je sodoben pojav, ki se s tujko imenuje “influencer”. Posameznik, ki ima skozi svojo publiko moč avtoritete in kredibilnost znotraj neke niše. Po mojem mnenju je to ključen dejavnik za zmago Komotar Minute v kategoriji. Čeprav Denise pretepa Cirila s številkami in dobesedno požre sceno je problem predvsem v vplivu, ki ga “influencer” posreduje publiki. Denise Dame ima izrazito negativen ugled, ki ga še dodatno stimulira, kot sem izpostavil prejšnjič.
Na drugi strani ima Komotar Minuta spodobno statistiko. Konkretno število videoposnetkov, solidno število sledilcev in neprimerno višji ugled. Ciril v svojem izražanju ogromno opozarja, izobražuje in skozi to ustvarja pozitiven vpliv, zato je po mojem mnenju nesporni zmagovalec. Prav je, da ne zmaguje statistika, ampak vsebina, ker to je smisel “infulencerjev”.
Tudi analitika sprožilcev je precej bolj prijazna, pa si jih poglejmo.
Prvi dejavnik priljubljenosti Komotar Minute je verjetno nekoliko spregledan, ampak po mojem mnenju ključen. V teh videoposnetkih se nenehno nekaj dogaja. Nenehno se stvari premikajo, skačejo in se dogaja neka dejavnost, ki gledalca drži v pozornosti in ga privlači. Po mojem mnenju je to gonilna sila kanala in nič ne kaže, da bi izgubljala naboj. Vsekakor je to posebnost Komotar Minute v Sloveniji in eden ključnih dejavnikov za priljubljenost kanala tudi v prihodnosti. Dogajanje v videoposnetkih se mi zdi najbolj spregledana sestavina ustvarjalcev, tako doma, kot na tuji sceni. Večina izhaja iz preveč statičnega okolja, čeprav prav dogajanje tihi podpornik vsebine.
Naslednji detonator uspeha je nedvomno avtorjev pristop. Vedno pozitiven, nasmejan, širi pozitiven naboj in to je tista ključna razlika med Komotar Minuta in Denise Dame. Dodana vrednost, ki jo deli Ciril je neprimerno višja od tiste, ki jo deli Denise. To je tudi tisti pristop, ki je meni bližje in gradi dolgoročni ugled, nekaj, s čim mislim, da bo imela Denise v prihodnosti težave, če se bo hotela dolgoročno uveljavit na sceni. 
Sam sem mnenja, da je potrebno ugled graditi skozi pozitiven vpliv na okolje, kar pa se ne zgodi čez noč. Tako in tako se pojavi ogromno nergačev, tistih, ki psujejo na naše delo. Zna jih biti celo več, kot tistih, ki nas podpirajo in ne vidim razloga, da bi jih še dodatno stimulirali. Iz tega vidika ima Komotar Minuta neprimerno prednost pred Denise Dame in zato menim, da je vsekakor zmagovalec kategorije.
Škoda se mi zdi, da se z nekim postranskim dogajanjem zasenči dobro delo, ki ga predstavlja Komotar Minuta in verjetno je to tudi razlog, da sem se spravil k pregledu podelitve Žarometa za spletno zvezdo. Enostavno ne morem mimo tega, da se je s takšnim dogajanjem odvzel del zmage Komotar Minuti in zato je na spodnji povezavi dostop do vsebin, ki niso zanimive samo avtomobilskim navdušencem, ampak znajo pritegnit precej širšo publiko:


S tem zaključujem analitiko dogajanja okoli Žarometa za spletno zvezdo. Skozi te objave sem nekoliko približal uvid v vpeljevanje škandalov na sceni in pregledal dejavnike, ki vplivajo na publiciteto slovenskih youtuberjev, predvsem pa sem pomiril svoje neodobravanje s pristopom, ki ga je izpeljal Denis Avdič. Naslednjič povem nekaj več o tem, tukaj pa prilagam obrazec, kjer mi lahko pustiš mail, da te obvestim o nadaljevanju.

Ni komentarjev:

Objavite komentar