sreda, 4. januar 2017

ZDRAVO 2017!


Sedaj pa smo že slab teden v novem letu za katerega še ne moram trditi kako se je začelo. Vsekakor pa vem da se je 2016 zaključilo v popolni norišnici, vsaj zame. Mislim, da sem to že omenjal v eni prejšnjih objav, ko sem potarnal, da se vsem delovnim aktivnostim čez december pridružijo še družbeni dogodki in vse poteka s takšno intenzivno vnemo, da je na koncu izvisel še moj blog.

Res obožujem pisanje in ob vsakem izpadu, ko sem prezaposlen z drugimi stvarmi iščem luknjo in priložnosti, da se lahko ponovno vrnem k pisanju. Danes mi je uspelo in upam, da bo v tem letu vedno priložnost za pisano besedo.

Običajno se ob začetku leta vrstijo dobre želje za naprej, zato bi želel vsem predvsem zdravja. Kje se je izgubil tipičen srečno? Če vprašate mene, se mi zdi, da je tudi zdravje sreča, mar ne?

Da se nekoliko oddaljim od tradicionalnega voščila za novo leto, naj delim eno misel, za katero bi želel, da si jo zapomnijo vsi tisti, ki se vsakodnevno borijo na trgu, tisti, ki se borijo za vsak korak naprej, pa tudi za vse ostale. Na koncu delimo vsi isti planet in ta je tudi vse kar imamo, zato se bomo morali naučiti živeti drug z drugim ali pa bo planet živel brez nas.

Večkrat se mi zdi, da je v naših življenjih premalo sočutja, ki ga zanemarja tekmovanje drug z drugim, tekmovanje brat z bratom, narod z narodom. Vse preveč zaslepljeni z dokazovanjem pozabljamo na smisel zmage in zmaga ni poraziti druge, ampak ostati neporažen.

Ob tem stavku se mi rahlo smeje, ko mi pred očmi švigajo opazke na račun mojega filozofskega pogleda v katerem se ne vidi smisla, ker sem povedal isto na dva različna načina.


Ne, ne, povedal sem različno z istimi besedami, pa naj razložim. Stavek se mi je utrnil nekaj dni pred novim letom, ko sem razmišljal o smislu zmage in zmago si takoj predstavljamo kot poraziti vse ostale okoli nas. Pa nas to res napolni z zmago? Nesreča drugih?

Ne.
Pravi občutek zmagoslavja izhaja iz dokazovanja samemu sebi in tista prava zmaga je, ko presežemo svoje zmožnosti, predvsem ko presežemo lastne miselne bloke, ker karkoli že dosežemo smo bili vedno sposobni doseči, občutek nemoči nam je proeciral samo naš um. Torej, zmaga ni premagovanje drugih, ampak ostati neporažen in najboljše za konec. Kaj če tekmujemo s samim seboj. Želimo, da smo premagani ali da ostanemo neporaženi?

Naj vam to leto napolnijo zmage in zapomnite si, tukaj ste da ste svoj zmagovalec, zato vam želim vse dobro v letu 2017.

Ni komentarjev:

Objavite komentar