sreda, 30. november 2016

KAKO ZATRESTI PODJETNIŠKI PARKET?


Biti drugačen, pomeni biti motilec kar pa ni vedno najboljše oziroma ima bolj negativen prizvok. Saj veste, glasni v učilnici potegnejo vedno najkrajšo, kakorkoli že jo odnesejo z izletom iz razreda ali pa po najboljšem scenariju z goro dodatnega dela. No ja, kdo bi takrat vedel, da gre to od biti nočna mora staršev, pa do nečesa kar družba podpira in slavi. Zatresti podjetniški parket, postati motilec v svoji panogi je pravzaprav cilj vsakega podjetnika, ki konstantno išče tisto, kar stranka pogreša ali da zapolni neko luknjo, ki je nastala. Vsekakor si vsak podjetnik želi postati legendaren motilec svoje panoge, kot so to postali Google, SpaceX, pa slovenski, kot recimo Pipistrel in DUOL.

Da se svet zatrese ni potrebno izumiti kolesa, kolo je bilo izumljeno že vsaj tisočkrat in vsako novo se vrti, kot vsa ostala. Ni potrebno razmišljati kako ponuditi nekaj spektakularno novega, raje se poglobimo v nekaj kaj je že narejeno in analiziramo kako narediti boljše v smislu dobro znanega napotka, naredi vsakdanje stvari, enkratno dobro.




Vsakdanja stvar je za vsakogar tisto, kar se mu dogaja dan za dnem. Stvar, ki jo poznamo do potankosti in tako se je potrebno lotiti tudi podjetništva, v tisti stvari, ki jo obvladamo. Potrebno je poznati industrijo od znotraj navzven, drugače pač ne gre. Obdržati prijatelje blizu, ampak sovražnika še bližje, torej poznati konkurenco, kdo so glavni igralci in kakšno je mnenje potrošnikov, so faktorji, ki razkrijejo luknjo v prostoru. Luknjo, ki jo je potrebno zapolnit in jo bomo zadovoljili mi.

S tem pridemo do pomembnega uvida, ki nam ponudi prvo vrednotenje ideje. Ko prepoznamo luknjo na trgu, se s tem pokažejo problemi, ki potrebujejo rešitve, ampak...
Ali smo res edini, ki rešujemo ta problem? Ali ga ni reševal že kdo pred nami? Zakaj še ni rešen, se splača?

Naravna evolucija nam s tem ponudi že nekaj rešitev, ki so pripravljene, da rešijo problem. Verjetno ohole in pomanjkljive, ampak dovolj, da trg testiramo. Sedaj imam pred očmi, načeloma starejšo populacijo podjetnikov, ki nalaga rešitev s problemom, na rešitev s problemom in po nekem ključu pride do želenega učinka, da stvar funkcionira. Če katera, potem naj ta stvar ostane izpostavljena in se vtisne nekam na alarmno tablo spomina. Rešitve morajo biti lahke in enostavne. Za to je kar nekaj razlogov, pa naj izpostavim dva, ki se meni zdita najpomembnejša.
Prvič- če je rešitev lahka in enostavna, jo okolica tako tudi razume in s tem takoj pokaže zanimanje ali pa ne. Takoj vrednotimo potencial.
Drugič- če je rešitev lahka in enostavna, v celotnem procesu delovanja takoj vemo ali zadeva deluje ali ne. Možno ali ne možno, tako se neprimerno manj časa ukvarjamo sami s seboj in več časa vložimo tistim, ki štejejo. Strankam.

Nebom se poglabljal v segmentacijo, ampak na tej točki lahko izpostavim eno zanimivo vprašanje. Ste se kdaj vprašali zakaj so nekateri ljudje pripravljeni odšteti več denarja za isti izdelek/storitev? No ravno zaradi tega, ker podjetje z višjimi cenami vlaga več v podporo svojih strank, torej tistih, ki štejejo in odličen servis strank šteje, pa še kako šteje, šteje največ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar