ponedeljek, 7. november 2016

KDO BO ZMAGAL NA AMERIŠKIH VOLITVAH?


O Ameriških volitvah je bilo napisanega in prežvečenega nešteto materiala ob vsem pa še pretočena obilna vsota denarja od katere jaz nimam nič, človeštvo pa tudi ne. Bolj iz zabave, kot resne nameren sem se lotil te teme in danes bom napovedal zmagovalca Ameriških volitev. Popolnoma v svojem slogu.
Za začetek naj povem nekaj besed o kandidatih. Na eni strani stoji Donald Trump, ki je za nominacijo pojedel šestnajst protikandidatov, katerih se je lotil sistematično. Eden po eden. Osebno najljubša poteza njegove kampanije je zakup domene protikandidata, ki je ni pravočasno podaljšal. Briljantno, mar ne in logično, da je s takšno cvetko Jeb Bush izvisel. Naslednja poteza, ki je ni za spregledati so vzdevki, ki jih Donald podeljuje svojim nasprotnikom med katerimi izstopa Lyin' Ted, verjetno najmočnejši protikandidat znotraj republikanske stranke in Crooked Hillary iz nasprotnega tabora demokratov.
Donaldov program je več ali manj jasen, trden in odločen, vsaj kar zadeva Velike Amerike vemo o čem govori.
Kaj pa Hillary?
Meni je znano, da je na vse kriplje proti Trumpu, ampak njen politični program pa mi ostaja neznanka in na tej točki kapo dol Donaldu, ki je uspel z manj sredstvi zavzeti medijski prostor. Trump sem Trump tja, četudi negativno, še vedno Trump, Trump, Trump! Pravijo kjer se kadi tam je tudi ogenj in že dobro uveljavljeno ljudsko prepoznavanje medijskega pompa pravi, ni važno kaj se govori, samo da se govori. 


Da preverim resničnost zadnje trditve se obračam na fenomen sodobnega časa, k socialnim omrežjem. Prvo, seveda kralj med njimi z daleč največ uporabniki, Facebook, ki pravi 12mio proti slabih 8mio za Donalda, kateremu je že sam iskalnik naklonjen bolj, saj sem za uradni profil moral izpisati celotno ime Hillary Clinton. Drugo socialno omrežje, ki sem ga preveril je Twitter na katerem ima aktivne račune 80% svetovnih politikov. Tukaj ima Donald slabih 13mio sledilcev in Hillary dobrih 10mio. Število sledilcev sicer je nek indikator, ampak se mi osebno ne zdi dovolj relevanten, zato me je naslednja zanimala poosebljenost sledilcev z objavami posameznega profila. Podatke prilagam v sledeči tabeli.


Donald Trump
Hillary Clinton
FACEBOOK
12 mio
7,9 mio
Objava (5h)
72 K
75 K
Delitev
4 - 12 K
0,6-12K
Komentarji
4 - 10 K
4-7 K
Live
40 - 120 K
/



TWITTER
12,9 mio
10,1 mio
Objava (2 dni)
20 - 70 K
2 -12 K
Posredovanje objave
10 - 20 K
1 - 7 K

Glede na razbrane podatke po nekaj minutnem brskanju je Donald nadigral Hillary tudi kar zadeva socialna omrežja. Socialna omrežja so fenomen, katerega razsežnosti še ne moremo vrednotit in ne moremo ocenit njihovega vpliva, vsekakor pa ga imajo. Po mojem mnenju ogromnega in mislim, da bodo to potrdile tudi Ameriške volitve, zato pripisujem zmago Trumpu.
Nič osebnega, strogo poslovno, bi zvenelo po mafijsko, ampak na koncu je res in ne glede na to koliko so govorile napovedi v prid Hillary, menim, da jo je Donald v meni poznanem segmentu pustil brez realnih možnosti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar