torek, 26. april 2016

DOVOLJ

Zadnji mesec se nahajam nekje med izgorelostjo in depresijo in v tem času mi ni uspelo narediti praktično ničesar, ne zase, ne za svojo dušo. Vso energijo, ki sem jo sposoben zajezit in uporabit, namenim kakšni pomoči komu drugemu. Sam ostajam na strani in pušča me praznega  v nezadovoljstvu na drugi strani pa brez energije za karkoli. Enostavno je dovolj.  
Dovolj stanja ob strani in praznega opazovanja.  
Dovolj hrepenenja za štirimi stenami.
Dovolj upanja.  
Dovolj ugajanja slepim očem, prepričevanja gluhih ušes in dovolj razdajanja praznim obljubam. 
Čas je da začnem slediti sebi, živet zase in oprosti svet, da te puščam zadaj. Ironija, ki naj zveni še tako nelogično, ampak vzorci in prepričanja so smešna reč. Danes se mi zdi, da puščam svet na cedilu, čeprav zanj ne moram storiti ničesar, dokler ne spremenim sebe. Ja, tako čudna znajo biti prepričanja, popoln nesmisel, ki predstavlja breme, ki ga nosim s sabo. Čas je, da to breme odložim in odidem svojo pot. Nisem odgovoren za vse kar se dogaja in dovoliti moram, da se stvari odvijajo svojo pot. Čas je da si dovolim dihati, zase, da čutim stvari, po svoje in zato je dovolj. 
Glava je čudna reč in čeprav nimam namena, pa tudi če bi ga imel, da celo življenje ležim z vsemi štirimi od sebe, bi se Zemlja še vedno vrtela, še vedno bi se dogajale krivice in še vedno cvetke za katere je vredno živeti. Nekaj kar je moji glavi težko sprejeti, ampak pravim ji dovolj.   Ne vem kaj dovolj pomeni in zavedam se da me čakajo vzponi in padci. Vsekakor si drznem poskusit in upam da mi bo uspelo. Nos za probleme, ki vedno išče rešitve se je danes znašel v osebni šibkosti in tako kot sistemi potrebujejo sanacije jo sedaj potrebujem jaz, moja osebnost. Uspeh je odvisen samo od moje osebne moči, čeprav mi je na tem mestu boljša beseda šibkosti. Želim se naučiti nekaj novega in zato pravim dovolj, čeprav ostajajo strahovi, ostajajo bojazni, ampak pravim dovolj, da se z njimi soočim in jih odpravim, da dam priložnost boljšemu svetu v meni in da dam priložnost boljšemu svetu okoli mene.

Ni komentarjev:

Objavite komentar