sreda, 19. april 2017

ZAKAJ NISI ATEIST, TUDI ČE SI?

Tam enkrat, nekoč, sem se sam identificiral z ateistom. Nekje na prehodu, ko sem bil dovolj star, da sem presojal o svoji veroizpovedi sem za neko krajše obdobje pristal v tistih 2% populacije, ki veroizpovedi nima. 
V bistvu sem takrat poznal le nauk RKC in s kreiranjem lastnih pogledov, zbližanje z zgodovino ali pa aktualno dogajanje v cerkvi, me je pripeljalo do tega, da se distanciram od tovrstnega dogajanja. 
Ateist sem, ateist tja, moram priznati, da je bilo precej posebno, sploh ker je bila to tolikšna redkost. Vsak pogovor na temo religije ali vere je pravzaprav zahteval razlaganje o tem kaj ateist sploh pomeni in bilo je vse drugo kot pa danes. No, nekako vedno najdem stran poti in je zato toliko bolj zanimivo. Nisem več ateist, pa ti povem zakaj ni v resnici nihče, ampak prvo k moji veri.


Danes je v družbi pravzaprav greh, smrtna obsodba omeniti, da si katolik, verjetno tudi musliman, v poplavi trenda brezboštva. Kar hitro se vsuje plaz kritik na religijo in duhovnost v mnoštvu brezbožnih, pa čeprav še vedno govorimo samo o 2% človeške populacije ateistov. Smešno, da jih bo v skupini desetih, osem udrihalo po veri, pa čeprav sta realno le dva iz skupine ateista. Sam sem svoj ateizem izkoristil za spoznavanje religij in verstev, pa sem prebral Koran, stopil v islamski svet in ga zagovarjal takrat, ko so vsi v muslimanih videli grožnjo, teroriste in ekstremiste. Še vedno trdim, da je islam bogata kultura v kateri ima ženska višjo vlogo, kot ji jo pripisuje povprečen evropejec. Islamski svet je zame svet modrecev, ki me je pustil presunjenega nad dojemanjem življenjske filozofije, razgledanostjo in izobraženostjo.

Danes spet stojim na drugem bregu. V družbi ostajam Jin znotraj Janga in Jang znotraj Jina, verjamem v dialog, pa čeprav sem iz druge strani fašist, neonacist ali pa pretiran patriot. Spogledujem se s krščansko doktrino in skušam razumeti nauk. V poplavi religij izpostaljam krščanstvo in kdorkoli bo prebral Sveto pismo, bo našel vsaj en razlog zakaj. Enako je z Bahvat-Gito, pa čeprav prihajajo iz Indije krute zgodbe posilstev in še bolj krute zgodbe zakotnih ulic, ampak povem vam, hindujski duhovni obredi so čudovita izkustva.

Da ne odtavam preveč naj povem zakaj sam nisem ateist. Vse se je začelo s poglavjem plezanja v mojem življenju. Okvir ateista je postal enostavno preozek za svet, ki sem ga začel dojemati. Vsekakor se je v tem obdobju nagnetlo preveč stvari, da bi jih lahko vse opisal tukaj, zato upam, da mi jih uspe zbrati v knjigo. Kakorkoli, s preživljanjem prostega časa v naravi in raziskovanjem so se moje oči ozrle v popolnoma druge dimenzije. 
Čas v steni nosi pregloboka spoznanja, da bi lahko ostajal zvest mehanskemu pristopu do človeškega mesa. Ne, Narava je preveč popolna in preveč mogočna, da bi lahko ostal slep zanjo. In zvezde nad njo. Telo mi nikoli ne bi pustilo zaplavati med njimi, duša pa lahko. Kolikokrat padam med njimi in se čudim. Vedno znova in znova v njih najdem navdih in prepričan sem, da v Vesolju obstaja sila, eter, v katerem se skrivajo vsa bistva. To je moja vera, moja religija, ki jo prakticiram vsakič ko ozrem Sonce, vsakič ko opazujem gozd ali zvezde in vsakič, ko se posvetim MEDITACIJI

Toliko o moji veri, ki se morda sliši nekoliko lahkotno, mogoče naivno, mogoče nabrano iz vseh vetrov, ampak je ravno dovolj da zadovoljim svojo duhovno potrebo. Da, človek je tudi duhovno bitje, pa če se tega zaveda ali ne in tako ali drugače zadovolji to potrebo, zato trdim, da med nami ateistov ni. Sicer res ni blazna znanost, pa vendar, pri religije se gre za to, da slavimo, občudujemo, se predajamo tistemu, kar nam je drago in danes je to več kot enostavno.
V zadnjem obdobju več časa posvečam sistemu v katerem živimo in ta sistem ni popolnoma nič drugega kot religija. Obstaja, ker verujemo vanj, ker ga čislamo in slavimo, ampak zgolj sistem še ni dovolj velik pokazatelj, da nihče med nami ni ateist.



Kaj pa denar?

Vsi vemo, da je denar brez kritja, da nima nobene vrednosti, da je zgolj potiskan papir. Sedaj lahko razlagam o tem, govorim o teorijah zarote, o dejstvih, še več, predstavim dokaze, dokaze pogledate sami, saj so vendar na dosegu roke, odaljeni zgolj nekaj klikov, ampak kaj to spremeni? Popolnoma ničesar. Še vedno uporabljamo denar, menjamo naš čas za odtis številk na papirju, za izpis nekih cifer na monitorju. Vera je enostavno premočna in zaključim lahko tako, kot najraje, s vprašanjem.


Si še vedno drznete trditi, da ste ateist?

Ni komentarjev:

Objavite komentar