petek, 29. januar 2016

POPOLN DAN

Kako enostavno se eni dnevi ločijo od drugih. Včasih se jutro začne s težo, ki prihaja od kaj veš kje, da ti je vse odveč. Ne želiš priznat, da si sam sebi v napoto in zato te moti celotna okolica. S težavo bašeš vase zajtrk in piješ jutranjo kavo. Vsak poiskus, da iz tebe izvabijo pogovor, spremljaš z negodovanjem in si splošno prepričan v svoj prav. 
Kaj tem, ki te obkrožajo ni jasno? 
Ne veš. 
V dan se povlečeš, kot megla in primerno zafunkcioniraš  šele po 12. uri. 
Upam da si tudi ti, jaz pa sem zagotovo med tistimi, ki si želi da je takšnih juter in takšnih dnevov kar se da malo. Kaj kar se da malo, da jih sploh ne bi bilo in da bi jih lahko izbrisal iz koledarja. Vse bolj si želim dni po lastnih merilih, tistih polnih življenje, ko skočiš iz postelje poln elana, da bi poljubil Vesolje in objel ves svet. Tistih ko prav z užitkom stopiš v kopalnico, da spoznaš to fascinantno osebo v zrcalu s katero začenjaš popoln dan.

Moj popoln dan se začne zgodaj, pred sončnim vzhodom, da ujamem prve jutranje žarke. Vzhajajoče Sonce izkoristim za zbujanje telesa. 
Enostavno razgibavanje sklepov, ki se začne s kroženjem glave, ramen, komolcev, zapestij, bokov, kolen in gležnjev. 
Nadaljujem z enostavnimi raztezalnimi vajami, sinhroniziranimi z dihanjem. Telo pripravim na delovni pogon in ga napolnim s svežim zrakom. 
Vadbo spremlja dvigovanje Sonca in ko obtiči na nebu je čas za zajtrk. Zjutraj mi odgovoraja obilen obrok, ki me nasiti za začetek dneva. Običajno si pripravim zeleni čaj. Obožujem njegov okus, telesu pa privoščim ostale pozitivne učinke, ki jih prinaša s sabo. Obožujem posedet ob čaju za jedilno mizo ob poslušanju jutranjega programa na radiu, preden je čas za kopalnico in odhod v pisarno. Ja, moj popoln dan vključuje tudi delo. Vsekakor mu bom več besed namenil v prihodnje, danes pa ga le omenim, ker je nujni spremljevalec mojega popolnega dne.

Delo je odraz aktivnosti, ki je v naravnem smislu ena glavnih značilnosti človeka, zato si težko predstavljam stereotipno sanjsko življneje z nenehnim poležavanjem in lenarjenjem. Mislim, da je delo pomembno tako za razvoj, kot za bivanje človeka. Seveda pa je prvi pogoj, da ob delu uživamo. Svoje delo obožujem, kar je vsekakor, ob vseh ostalih pozitivnih učinkih, tudi razlog, da v njem vztrajam in to tudi takrat ko vse ne teče gladko, zato lažje premostim problematične točke. 
Moj delovni dan je razdeljen na več terminov, ki jih sistematično zapolnjujem. Prvo opravim povsem običajne tekoče naloge, pregledam mail in odgovorim na prispelo pošto, pregledam ostala družabna omrežja in opravim nujne klice.


Okoli poldneva si vzamem čas za uživanje ob skodelici kave. Obožujem sedet na prostem, zunaj, na terasi, nekje na svežem zraku, kjer lahko poslušam ptice, gledam sonce, opazujem veter medtem ko mi srce polni vonj te mistične pijače. Kavo pijem počasi in z užitkom, požirek z ogromno duhovne hrane in počasi naslednji požirek… 
Svoj popoln dan nadaljujem s sprehodom po naravi. Sprehodim se čez travnik, ki razvaja s svojo odprtostjo in skozi gozd, ki ponuja paleto različnih doživetij. Moj sprehod je dinamičen in je mešanica počasne hoje, hitre hoje, sedenja, teka, ležanja in še česa. Želim se povezat z naravo in jo občutit v vseh njenih oblikah, zato so moje aktivnosti predvsem raznolike. Sprehod zaključim z vstopom v hišo, pripravljen na kosilo.

Kosilo je zame glavni obrok, zato najbolj cenim, ko je celostno, sestavljeno iz juhe in glavne jedi, od časa do časa, pa tudi sladice. Odgovarja mi lahka in hranljiva hrana, ki ne obremenjuje prebave in nudi energijo mojim dnevnim aktivnostim. V popolnem dnevu izkoristim prosti čas po kosilu. Preživim ga s svojimi bližnjimi ob ustvarjanju, sanjarjenju ali sproščenem klepetu. Krajšam čas z reševanjem enostavnih problemov in lahkotnim vetrenjem možganov. Vsekakor prijetno in koristno. Popoldan namenim športnim aktivnostim, ki so balzam za mentalno počutje, krepijo telo in kurijo negativna čustva.

Večer nadaljujem v slogu popolnega dne, v soju klišejskega glamurja, predvsem pa iz hvaležnosti do preživetega časa med sončnim vzhodom in zahodom. Privoščim si vročo kopel. Kopalnica osvetljena z žarom sveč in polna kad vroče kopeli ponujata popolno sprostitev mojemu telesu, zato v takšnih dneh vsekakor preživim v kopalnici ženski nekajkratnik za urejanje njenega popolnega izgleda. Po končani seansi v kopalnici se odpravim proti spalnici, kjer se posvetim meditaciji, da namenim  zaključku dneva enako kot začetku, svojemu duhovnemu razvoju.


Takšen je moj popolni dan in vsekakor se loči od povprečnega, ampak z vsakim preživetim dnem po lastnih merilih sem bližje letu, ko bo popolnih dni 365.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar